GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Andreas - 2 maj 2012 17:21

1.Jessica

Jättebra att prata med och följer med mig på bra aktiviteter.

Vet att jag vill se Kristianstads Kosovare Asllani i sommar.


2.Mari

Är välkommen till mig när hon kommer till Arvika i maj.

Jess får också komma.


3. Louise

Tror nog jag sliter ut Jess men du kan vara lugn Louise.

Vi hade ett jättebra samtal nyligen.


4.Julia Spetsmark

22-åringen får nu spela forward i klubblaget Qbik som

hon önskat.Gjorde mål mot Tölö i serien.


5.Sara

Jobbar och står på Lidl. Vi hade trevligt prat i Stadsparken 15 april.

Saknad av mig på Sävsjövägen när det var fest.


6. Jennie

Hennes syster Jess är bra med mig. Hade koll på att Brynäs tog SM-

guld.Firade Valborg i Uppsala och det var trevligt.


7. Urban

Bjöd mig på Smörgåstårta på födelsedagen när han fyllde år.

En av de större profilerna i Arvika kommun.


8. Marie

Kommer jag sakna i AF i år. Gjorde 12 mål i fjol som forward.

Fotbollskanalen Europa är en höjdpunkt på söndagarna för fröken Olsson.


9. Amanda

Fått kanin uppkallad efter sig det var stort. Hade flätor när hon körde

Vasaloppet 2009 med Louise.


10.Sandra Mohlin

Gjort fem mål på fyra träningsmatcher. I form en riktigt bra lirare ute på

vänsterflanken.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards