GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Andreas - 1 februari 2013 23:51

Vare en hjälpsam dam så känns mitt liv mycket lättare.  

Av Andreas - 1 februari 2013 23:36

Blir en tur till Stockholm nu i feb. Inte bestämt när än men lutar åt att det blir

om några veckor.            

Av Andreas - 1 februari 2013 23:29

Är det för Arvika baskets damer i morgon då laget möter Lobas på hemmaplan.

Arvika ligger sist i serien med sex poäng och har fyra poäng upp till nedflyttningsstrecket.

Lobas ligger på tionde plats med tio poäng. Arvika har åtta förluster i rad och

inte vunnit sedan 18 november då West besegrades.

Av Andreas - 1 februari 2013 23:15

Denna film vill jag se. Är med en mycket bra skådesspelare Denzel Washington som medverkat

i filmer som Anwtone fisher, Remember the titans, Safe house, I samlarens spår, Out of time,

American gangster, Traning day, John q, Rött hav, Pelikanfallet, Inside man.  

Av Andreas - 1 februari 2013 23:14

Många är stela i denna stad.

Av Andreas - 1 februari 2013 20:11

90-talist generationen är så störd i huvudet att det saknas ord.

Av Andreas - 1 februari 2013 14:06

Haft ett trevligt samtal med en dam på Svenska Spels kundservice.  

Av Andreas - 1 februari 2013 00:52

1.Louise

Är en kvinna i sina bästa år. Fyller 23 år 23/3.  En av höjdpunkterna

på senare år är fått kanin uppkallad efter sig.


2.Jessica

Jobbat med mig i snart 1,5 år och aldrig klagat på mig.  Jess bästa

sidor är lugnet och pedagoiken. 


3.Sanna

Trevlig tjej nsom jag dansade med på länsdansen 19/1. 

Sanna var fin i den röda mössan hon hade på sig.


4. Jennie

Komi håg Jess födelsedag den 17/1.  Hur hon har att syster Jess

är före på listan vet jag inte.


5. Erica

Vad länsdanserna vore utan fröken Balke vill jag inte tänka på.

När Erica är med på danserna känner jag mig tryggare. 


6. Linnea Juhlin

Tröstade jag efter AHC-Örnen på Vik. Sa att hon fick krya

på sig nu när hon är skadad. Är stenbock som mig.


7. Marie Olsson

Besöker ofta Sparbanken Arena när det vankas div 2 hockey.

Tyvärr har det inte AHC motsvarat Maries förvätningar denna säsong.


8. Julia Svan

Grymt kul att Julia tog JVM-guld i stafett. 19-åringen har varit borta ett år

pga sjukdomen twar. Går på skidgymnasiet i Torsby.


9. Julia Spetsmark

Ser ut att hamna i allsvenska Sunnaå. Gjorde i fjol elva mål

för Qbik i Söderettan. 


10. Abeba Aregawi

22-åringen gör debut för Sverige i XL-galan den 21/2.

Abeba kom i fjol femma på 1500 m i OS.  Då tävlade

hon för landet Etiopien. 



Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards