GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg under februari 2013

Är

Av Andreas - 28 februari 2013 01:18

Så trött på en person så jag har bestämt mig och nu går vi skilda världar. Att

lägga ner mer tid på en person och samtidigt veta att det inte kommer att

fungera det känns bara väldigt meningslöst att göra.  

Av Andreas - 27 februari 2013 22:54

Helt sjukt att Arvika kommun kommer höja taxiresor för de funktionshindrade

som på egen hand inte kan ta sig till sin daglig verksamhet. Man

sparkar ännu mer på folk som redan ligger ner Några hundralappar

mer som de funktionshindrade nu måste betala för resor blir mycket pengar då

funktionshindrade inte har så mycket pengar att klara sig på. Pratat med en

mamma till en funktionshindrade och hon var väldigt upprörd över att resorna

till och från DV nu blir dyrare. Tycker det är helt förståligt.  

Av Andreas - 27 februari 2013 22:33

Väldigt frustrerande att jag inte kommer dit på tisdag pga av en person

som inte gör annat än krånglar med mig hela tiden.Åker man 40 mil

enkel resa           för att träffa en person är det minsta man kan begära att tiden kan

vara med en tills man åker tillbaka till Arvika med tåget. 

Av Andreas - 27 februari 2013 22:18

Passade på att åka lite längdskidor i em på Vik när det var så fint väder.

Det var veckans första skidtur för mig hittils. Hoppas hinna med flera

turer innan veckan är slut.Man kan åka skidor i skogen och nere på

grönområdet. Såg bla fd proffscycklisten Petter Renäng i spåret

och han hade viss känsla för skidåkning måste jag tillägga.    



Av Andreas - 27 februari 2013 22:11

Varit på Rajjens i em. Kul att och se Fröken Balke där. Vi pratade lite. Den 15/3  fyller hon 25 år.

25 år.     

Jag

Av Andreas - 27 februari 2013 21:51

Skiter i en sak nu när det blir så jävla rörigt. Saker är inte värt det till varje pris

känner jag. Speciellt inte då man får krångla hur mycket som helst för en viss person.  

Av Andreas - 27 februari 2013 13:23

Det är helt fantaskiskt med Radiosporten.  

Av Andreas - 27 februari 2013 13:13

Får krångla mycket för ingenting känns det som.  

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards