GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Andreas - 1 april 2013 19:01

Helrätt att en sak får ett avslut för mig snart.Borde avslutat det redan i höstas.

  Då kan jag ägna mig åt saker

som inte känns så belastande för mig. Ägna sig åt sånt tar mycket

negativ energi för mig.


Av Andreas - 1 april 2013 18:38

1.Louise

Fick sms av mig på födelsedagen 23/3.

Vi hade nyligen bra tjejsnack det där med

tjejer kan Louise.


2. Emelie Ölander

23-åringen är lysande som expert på Radiosporten.

Emielie har tidigare spelat fotboll på elitnivå med bla

Malmö, AIK och Örebro.


3. Kosovare Asllani

Vann skytteligan i Algarve cup på tre mål. Kosse

är uttagen i truppen mot Island.


4. Amanda

Vet att Louise saknar Amanda och det gör jag också.

Amanda har ännu inte träffat mina fyrbenta damer Louise

och Amanda.


5. Sandra

Gjorde två mål mot Edebäck i kvalet till div 2. Sandra har aldrig

varit bättre poängmässigt på innebandyplan.


6. Jennie

Kommer i vår att synas i programmet 69 saker du inte visste om

sex. I maj blir det en resa till Paris för Jennie.


7. Veronica

Verkar vara en bra person. Har bra koll på gänget hon tar

med till Rajjens på onsdagarna.


8.Sara

Lyste med sin frånvaro på Lidl under påsken men Sara

sprang jag på på Styckåskolan en kväll.


9. Erica

Fröken Balke trivs på Rajjens när det vankas bowling. När

Erica fyllde år fick hon påskum av mig.


10. Maria Eriksson

Är en mästare i köket. Kan konsten att laga mat

och baka muffins samtidigt. 

Av Andreas - 1 april 2013 18:22

Tar det längre tid än man tror att gå vidare. Man måste oavsett vad som händer

i ens liv gå vidare men det tar sin tid ibland att göra det.Livet är inte lätt alla gånger.  

Av Andreas - 1 april 2013 17:52

LSS lär inte lösa kriget på Balkan.  

Av Andreas - 1 april 2013 17:45

Har tyvärr kommit på att det är flera nackdelar med att ha ledsagare och de

jag kommit på är de här.


- Tar lång tid få en ny ledsagare om man inte har någon

- Blir en belastning om det inte funkar

- Personen kanske inte har tid att ses

- LSS bestämmer hur det ska se ut  

- Ska mycket till att det blir bra

Av Andreas - 1 april 2013 17:42

Jag är i skogarna i Kanada.  

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards