GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 19 april 2013

ÄR

Av Andreas - 19 april 2013 23:55

SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT VARA I DEN TRÅKIGA STAD. VERKLIGEN ÖNSKAR
JAG BODDE PÅ NÅGOT ANNAT STÄLLE: BOTT I ARVIKA HELA MITT LIV
FÖRUTOM ÅREN 2000-2004 DÅ BODDE JAG I KARLSTAD. VAR MYCKET ROLIGARE
DÄR. VAR MER SAKER ATT GÖRA TEX GÅ PÅ BANDY, KARLSTAD GP,

ÅKA TILL SKUTBERGET, GÅ PÅ ÅHLENS, GÅ PÅ FILMSTADEN, MER
AKTIVITETER FÖR FUNKTIONSHINDRADE.  

Av Andreas - 19 april 2013 23:44

MYCKET SKÖN PERSON SOM ALLTID BJUDER PÅ SIG SJÄLV OCH ÄR PÅ BRA HUMÖR.

MAGNUS ÄR MED OCH LIRAR BOWLIG NÄR FALKEN HAR BOWLINGTRÄNING PÅ
ONSDAGARNA PÅ RAJJENS.BILD PÅ MAGNUS SOM JAG TOG I ONSDAGS.  

Av Andreas - 19 april 2013 23:19

EN KOMPIS TILL MIG HAR NYLIGEN FYLLT ÅR. I PRESENT FRÅN MIG

  FICK  FICK MIN KOMPIS

FILMEN MORGAN PÅLSSON VÄRLDSREPORTER

Av Andreas - 19 april 2013 23:06

BLEV ALLT ANNAT ÄN GLAD NÄR JAG I DAG IGEN FICK PUNKTERING PÅ
MIN CYKEL. OCH INGEN VAR DET BAKDÄCKET. FICK PUNKTERING I
ONSDAGS OCH LÄMNADE IN MIN CYKEL PÅ JÄRNSKOG CYKELHANDEL
SAMMA DAG. NU TAR JAG MIG INGENSTANS DENNA HELGEN OCH DET
KÄNNS VÄLDIGT FRUSTRERANDE FÖR MIG.  

Av Andreas - 19 april 2013 23:00

HADE MINA FYRBENTA DAMER LOUISE OCH AMANDA LÖSA I MIN LÄGENHET

HÄROMDAGEN NÄR JAG SKULLE STÄDA DERAS BUR. LOUISE OCH AMANDA
VERKADE UPPSKATTA ATT SKUTTA RUNT EN STUND I LÄGENHETEN. FÖRSÖKTE
FÅ DOM ATT GÅ IN I BUREN SJÄLVMANT MEN DET GICK INTE.        

Av Andreas - 19 april 2013 22:52

Tiden med en person mycket fast vi inte kunde ses så ofta. När vi träffades

spelade vi bordtennis, fikade, åt lunch på Rajjens, besökte Fotballmuseet i

Oslo, åkte på länsdans, gick på Gamla Stan, besökte köpcenter, åkte på

Sverige-England på Friends Arena, åkte till cafe Liljenäs i Värmskog.

När vi inte sågs hade vi kontakt via sms och mail någon gång i veckan.  

Av Andreas - 19 april 2013 22:41

Glädje alls fick jag i eftermiddag reda på att insatsen ledsagarservice förlängts.Har

beslut på 20 timmar ledsagarservice i månaden  från 1/5 till den 30/9. Var precis

det jag inte ville då jag känner att jag har varken lust eller ork med det längre. Har

så mycket annat i mitt liv som sker och händer och då väljer att jag lägga energi

på det istället än att ha någon ledsagare.  


Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards