GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Andreas - 2 juni 2013 21:30

BILDER PÅ MÅNEN JAG TOG FÖRRA VECKAN.      

Av Andreas - 2 juni 2013 21:16

BOTT I MIN NUVARANDE LÄGENHET I ETT ÅR VAD TIDEN HAR GÅTT FORT.

NÄR JAG FLYTTADE IN VAR RÖRIGT MED SAKER ÖVERALLT OCH DET TOG TID ATT FÅ ORDNING 

I LÄGENHETEN.            

Av Andreas - 2 juni 2013 21:13

DET ÄR DE PÅ LSS-KONTORET SOM BEHÖVER EN INSATS OCH INTE JAG.

KAN INTE VARA SÅ KUL SITTA PÅ ETT KONTOR HELA DAGARNA. ALLA
PÅ LSS-     KONTORET BEHÖVER LEDSAGARE SÅ DET KOMMER UT LITE. JAG ÄR UTE OCH GÖR SAKER VARJE DAG

OAVSETT VÄDERLEK.

Av Andreas - 2 juni 2013 18:41

GUDEN VANN TRAILRUNNING PÅ SOTAR BLIXT.  

Av Andreas - 2 juni 2013 18:30

Faktiskt det jag skrev på min lista i går att igenting med Jessica var bra

när hon var min ledsagare. Finns ingen sämre person som

har jobbat med mig någon gång.Var bra att jag och hon gick skilda vägar

i våras. Vi borde bara ha gjort det tidigare. Fungerat inte bra med henne som ledsagare

från första början pga olika anledningar. Hon har inte varit annat än en stor belastning

i mitt liv.Vill helst glömma att jag känner henne överhuvudtaget för

finns ingenting jag vill komma i håg av henne.Träffar vi på varandra kommer

inte jag prata för jag och hon har inget att säga varandra.  

Av Andreas - 2 juni 2013 18:21

VAR I VECKAN UTE MED SOFIE OCH GRILLADE. DENNA GÅNGEN BLEV DET EN TUR TILL
KFUM-STUGAN I KOPPSÄNG. KFUM-STUGAN LIGGER JÄTTEFINT NERE VID VATTNET.                   

Av Andreas - 2 juni 2013 18:20

I FRAMTIDEN SKA JAG INTE HA INSATSER GENOM LSS.  

Av Andreas - 2 juni 2013 00:10

1.AMANDA

ÄR BÄTTRE PERSON ÄN LOUISE. FÅTT MIG ATT TÄNKA TILL TACK AMANDA.


2. ERICA

ÄR MED PÅ DANSEN I HILLRINGSBERG OCH DET KÄNNS TRYGGT. BJÖD MIG PÅ

SALLAD PÅ RAJJENS.


3. LOUISE

VI BLEV TYVÄRR OVÄNNER PÅ OLSSONS BRYGGA MEN SEDAN BLEV VI VÄNNER IGEN

OCH JAG FICK KRAM AV LOUISE.


4 HANNA KARLSSON

TREVLIG TJEJ SOM TYVÄRR INTE HADE TID ATT BLI LEDSAGARE FÖR MIG.

KOMMIT TILLBAKA PÅ BASKETPLAN EFTER KNÄSKADA.


5. MARJA

TYCKER JAG SKA TA CHANSEN OCH SE LFC I OSLO DEN 7/8. DET ÄR EN UPPLEVELSE

MARJA SOM MAN INTE FÅR MISSA.


6. SANDRA MOHLIN

LYSER MED SIN FRÅNVARO PÅ VÄNSTERKANTEN I AF DAM. SANDRA ÄR

GRYM MINNS NÄR 22-ÅRINGEN HADE LEKSTUGA I DIV 5 HÖSTEN 2009.


7. JENNIE

FYLLER I NÄSTA MÅNAD 22 ÅR. JENNIE HAR VERKLIGEN FÅTT BRA FART PÅ

LIVET EFTER VINSTEN I UNG OCH BORTSKÄMND. 


8. LINA HURTIG

17-ÅRINGEN HAR GJORT SEX MÅL I DAMALLSVENSKAN. MOT SUNNANÅ

GJORDE HURTIG ETT HATRICK. BORDE FÅ CHANSEN I A-LANDSLAGET SNART.


9. MOA HJELMER

VILL JAG SE I KARLSTAD GP DEN 23/7 PÅ TINGVALLA. MOA HAR BRONS PÅ

INOMHUS-EM 200 M OCH GULD  PÅ UTOMHUS-EM 400 M.


10. JESSICA

MED TIDEN INSETT ATT INGENTING VAR BRA MED HENNE SOM LEDSAGARE.

ORSAKER VI SÅGS SÄLLAN, HON SATT ALLTID MED SIN MOBIL NÄR VI SÅGS,

BODDE INTE I ARVIKA, VAR INTE TYDLIG MOT MIG, TIDER BLEV OFTA ÄNDRADE,

SVÅRT ATT KUNNA PLANERA, DÅLIG KOMMUNIKATION.


Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards