GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

ROLIGARE ÄN ATT HA LEDSAGARE

Av Andreas - 17 september 2013 14:32

INSETT SJÄLV DET FINNS SAKER SOM ÄR BRA MYCKET ROLIGARE ÄN
ATT HA LEDSAGARE. HÄR KOMMER ALLA SAKER SOM JAG HAR KOMMIT PÅ.

DET BLEV EN HEL DEL SAKER FAKTISKT.  

- DISKA.

- CYKELTURER.

- TA HAND OM FYRBENTA DAMER.

- ÅKA TUNNELBANA.

- FÅ KOMMENTAR AV MIRANDA

- STÄDA.

-BORSTA TÄNDERNA.

-SLÄNGA SOPOR.

- LÄKARBESÖK.

- SE PÅ FILM.

- GÅ PÅ KARL JOHAN.

- BLOGGA.

- SPARA PENGAR.

- KOLLA TEXT-TV.

- SE URBAN KLIPPA I PAPPER.

- DUSCHA.

-BYTA UNDERKLÄDER.

- GÅ I SKOGEN.

- SPELA FOTBOLL.

- LÄSA.

- BESÖKA LSS-KONTORET.

- RAKA MIG.

- HA DJUR.

- ÅKA PÅ LÄNSDANS.

- TIPPA.

- TA BILDER MED MIN DIGITALKAMERA.

- SKRIVA.

- GÅ IGENOM POST

- BESTÄLLA FILMER.

- GÅ OCH LÄGGA SIG.

- ÄTA MAT.

- SMÖRJA CYKELN.

- SE EN DÅLIG FILM.

- TRÄFFA SOCIALEN.

- GÅ PÅ KALAS/FEST.

- CYKLA RUNT GLAFSFJORDEN.

- FYLLA PÅ MOBILEN.

- LETA EFTER SAKER.

- LURA LSS.

- STÄNGA AV DATORN.

- ÅKA BIL.

- FYLLA ÅR.

-FÖLJA ANDRAS BLOGGAR.

- GÅ PÅ STAN.

- hAMNA PÅ YOUTUBE.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Torsdag 28 mars 23:45

Det var en tredje och avgörande match som spelades på söndagen. Arvika IBF var fyllt av revanschlust sedan förra mötet och vann matchen     ...

Av Andreas - Torsdag 28 mars 00:46


Kommer sakna Löfbergs Arena    

Av Andreas - Måndag 25 mars 18:04


Man lever bara en gång    

Av Andreas - Söndag 24 mars 22:13


1. Framsteg     Gjort stora framsteg     i Löfbergs Arena torsdag     och fredag.   2. Karlstad IBF     Klarade nytt kontrakt     i SSL dam.   3. Tack så mycket     Så sa en tös till mig     i Löfbergs arena igår.     ...

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards