GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

VILL

Av Andreas - 3 december 2013 20:05

HA MER KOMMENTARER PÅ MIN BLOGG . SÅ SKRIV KOMMENTARER TILL
MIG PÅ BLOGGEN.  

 
 
Ingen bild

Linnéa

3 december 2013 21:03

Fast är det inte så, om jag förstått rätt, att de som skrivit senaste året (Marja, Miranda, Selina, Alexandra, Felice, Sol-Inger, Mån-Inger, Racke, Sophia och Wong Kar Wai) var fejk allihop? Tyckte det verkade som om du fattat det, och då finns det ju inga kvar...
Du vill väl inte ha kommentarer från dem mer antar jag, eller vill du det?

Andreas

3 december 2013 23:25

De var fejk allihop. Vill ha kommentarer
men bara från de som säger vad de heter på riktigt.Undrar en sak det är heter du Linnea?

 
Ingen bild

Linnéa

4 december 2013 00:04

Då blir det nog inte så många kommentarer mer, för ingen har skrivit sitt riktiga namn på flera år på din blogg. Min favorit är din lista i november, halva listan var personer som inte fanns. Får mig alltid ett gott skratt när jag tänker på det:) Jag tänker då på dina egna visdomsord: Det är okej att luras.
Självklart heter jag inte Linnéa. Du bör nu vänja dig vid att det inte kommer några kommentarer på länge, för jag orkar inte med dig mer nu, du är för lättlurad.
Morsning korsning.

Andreas

4 december 2013 00:09

Rätt fegt enligt mig att inte skriva vad man inte heter
på riktigt.Man ska stå för vad man säger och tycker. Själv har jag lurat LSS i flera år
och det bästa av allt är att jag bara fortsätter
att lura dom och de märker ingenting.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Måndag 22 april 20:24


Köpte detta fina grattiskort till min vän M som fyller år på torsdag 24/4, bild på grattiskortet.     ...

Av Andreas - Måndag 22 april 20:23


I sommar ska jag ha roligt    

Av Andreas - Lördag 20 april 20:39


Det redan gått ett år sen jag och M besökte Ryggestaberget i Gunnarskog, tiden går verkligen fort.     ...

Av Andreas - Lördag 20 april 20:33


Liveidrott mår jag bra av    

Av Andreas - Onsdag 17 april 23:53


Att det ser ut som det inte blir kosläpp i år heller ute på Bergs klätt, varit på kosäpp ett par gånger, senaste gången var 2019.     ...

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards