GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

RACKEN

Av Andreas - 25 april 2014 23:27

TIDIGARE I KVÄLL HAR JAG OCH EN KOMPIS CYKLAT RUNT SJÖN

RACKEN. VI STANNADE VID EN UDDE EFTER RACKSTADBACKEN
OCH GRILLADE KORV DÄR. JAG TOG LITE BILDER OCH SEDAN FORTSATTE VI CYKELTUREN

RUNT RACKEN. ÄR VÄLDIGT FINT ATT CYKLA RUNT RACKEN. HÄR KOMMER DET
NÅGRA BILDER SOM JAG TOG FRÅN UDDEN VI VAR PÅ OCH NÄR VI CYKLADE.                  

 
 
Ingen bild

Lina

27 april 2014 22:26

Va fina bilder!

//Lina

Andreas

27 april 2014 23:50

Tack Lina.Saknat dig här på bloggen!Det kommer fler bilder framöver då från Gallberget. Hur är det med dig?

 
Ingen bild

Lina

28 april 2014 22:30

Det är bra med mig tack! Hur är det själv?

Andreas

28 april 2014 22:56

Det är sådär med mig.Fått en tjej på mig
för jag skrev att det är skönt slippa det
där med ledsagning.

 
Ingen bild

Lina

30 april 2014 11:57

Tänk inte på vad andra tycker om dig. Men gör saker på rätt sätt så ordnar sig allt.

Andreas

30 april 2014 17:40

Jag tar åt mig mycket vad andra tycker och säger
om mig för jag är känslig. Önskar dig en trevlig valborg Lina!

 
Ingen bild

Lina

1 maj 2014 11:27

Var inte så känslig då. Blir bara jobbigt då. Var bara mot andra människor som du vill att de människorna skall vara mot dig.

Hoppas du såg valborgsbrasan!

Andreas

1 maj 2014 17:51

Finns de som vill trycka ner mig speciellt en person som trycker ner mig. Såg du att du var Dagens höjdpunkt i går? Jag var på Sågudden
och såg Valborgsbrasan i går.

 
Ingen bild

Lina

2 maj 2014 15:34

Vem vill trycka ner dig? Kanske tror du att fler vill trycka ner dig än det i själva verket är. Du kanske missuppfattat någon. Sen skall man vara ärlig och säga vad man tycker men aldrig elak mot någon!! :-) Vad kul att jag var en höjdpunkt :-))))

Andreas

2 maj 2014 17:57

ÄR EN PERSON SOM ÄR OTREVLIG MOT MIG HÄR I ARVIKA OCH SÄGER SAKER SOM INGEN ORKAR MED DIG,
DU SER HANDIKKAPPAD UT, JAG SPÅRAR UT, JAG
HAR FÖR STOR TILLGÅNG TILL DAMER,JAG SKA INTE HÄRJA. DET SISTA NÄMNDA GÖR JAG INTE ENS.

 
Ingen bild

Lina

2 maj 2014 22:58

Han kanske inte menar det så som du uppfattar det. Kanske skämtar han eller också vill han att du skall tänka till och göra bra saker. Du pratar ju mkt om tjejer och så här på bloggen och på listorna. Du härjar ganska mkt med LSS måste jag säga bara genom att läsa din blogg har jag förstått detta. Fråga honom eller henne om vad hon menar om du inte är med på vad de säger. Frågar man inte får man inga svar och skitprat bakom ryggen löser inga problem så bättre att ta det direkt med personen det gäller.

Andreas

2 maj 2014 23:20

Jag får väl prata om tjejer om jag vill och
sedan behöver inte folk lägga sig i saker som
dom inte har att göra med.

 
Ingen bild

Lina

4 maj 2014 13:16

Klart du får prata om tjejer hur mkt du vill men när du skriver om dem hela tiden är det nog många som tycker att det är mkt snack om tjejer hela tiden. Om någon bryr sig om dig kanske den lägger sig i saker du gör för att du inte skall råka illa ut eller att folk skall tycka att du gör konstiga saker.

Ha en fin dag!!!

Andreas

4 maj 2014 15:39

Nu skriver jag om annat än tjejer också
och sedan får de man att tänka till då
och då.Har stor respekt för tjejer!Du
Kanske är med på dagens höjdpunkt i dag. Ha en fin dag du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Torsdag 28 mars 23:45

Det var en tredje och avgörande match som spelades på söndagen. Arvika IBF var fyllt av revanschlust sedan förra mötet och vann matchen     ...

Av Andreas - Torsdag 28 mars 00:46


Kommer sakna Löfbergs Arena    

Av Andreas - Måndag 25 mars 18:04


Man lever bara en gång    

Av Andreas - Söndag 24 mars 22:13


1. Framsteg     Gjort stora framsteg     i Löfbergs Arena torsdag     och fredag.   2. Karlstad IBF     Klarade nytt kontrakt     i SSL dam.   3. Tack så mycket     Så sa en tös till mig     i Löfbergs arena igår.     ...

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards