GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Andreas - 11 augusti 2016 23:58

PÅ onsdagsmorgonen så begav jag, Sami, hunden Kvick Robin och Linn mot

Skihelevattnet. Vi ställde bilen i skogen och gick upp till Skihellevattnet.

Det var en bit att gå så vi gjorde några stopp på vägen upp dit. När

vi kom fram till Skihelevattnet så fikade vi en stund intill en 

hytta. Efter att ha varit vid Skihellevattnet ett tag så bestämde

jag, Linn och Sami för att gå upp för bergstoppen Bottensnippa.

Efter att ha gått i ungefär 1,5 timmar så var vi äntligen uppe

på Bottensnippa som ligger på 1327 meter över havet. När

vi kom upp så tog jag och Linn oss skolebröd som Robin

hade köpt med till oss. Vägen ner för Bottensnippa var

jobbig för vi var väldigt trötta och så. Efter att ha

gått ett tag på vägen tillbaka så träffade vi på

kossor som stod mitt i vägen. De gick undan när vi

kom på vägen. När vi var hem så blev vi bjudna på

Tacos det var väldigt gott med mat efter en heldag

uppe i fjällen.                                

Av Andreas - 11 augusti 2016 23:51

På lördag så ska jag åka och hälsa på min kompis Magnus

i grannkommunen Eda. Senaste jag var och hälsade på

honom var i påskas.  

Av Andreas - 11 augusti 2016 23:46

Blev ett väldigt efterlängtat besök för mig i dag på Lidl. Jag

cyklade dit med en kompis i  kväll innan de stängde. PÅ

Lidl så köpte jag bland annat mjölk, yoghurt, korv och

Dvd-filmer.   

Ett

Av Andreas - 11 augusti 2016 23:32

Dygn har som  ni vet 24 h men ändå har jag inte en tredjedel

av allt som jag vill göra. Typ att gå i skogen gör jag

väldigt sällan nuförtiden. Var nån vecka sedan jag

gick i skogen nu.  

Av Andreas - 11 augusti 2016 16:13

Köpte mig glassen Banasplit när jag var med några kompisar

på Björknäs en fin kväll för några veckor sedan på Björknäs.

Det var väldigt gott med Banasplit.  

Har

Av Andreas - 11 augusti 2016 16:08

Mycket kul att se fram emot i höst som tex bowling, hockeyresor till Karlstad,

GBG, EM-kval SVERIGE-SLOVAKIEN PÅ ULLEVI, Länsdans i Säffle och

Marten förstås.    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards