GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 27 september 2016

Av Andreas - 27 september 2016 23:59

FUNDERAR PÅ ATT SE PÅ FILM SEDAN. HAR NU SETT UNGEFÖR SEX AV DESSA

SEXTON FILMER JAG KÖPTE PÅ RAINBOW I GÖTEBORG FÖR TVÅ

VECKOR SEDAN.  

Av Andreas - 27 september 2016 23:40

NÄR JAG ÄR PÅ FOTBOLL I MALLBACKEN LYCKAS JAG FÅ BILD MED LITE

OLIKA FOTBOLLSPELARE. HADE TÄNKT ATT I ETT INLÄGG VISA ALLA

SPELARE JAG FÅTT MED PÅ BILD PÅ STRANDVALLEN OCH HÄR KOMMER

DOM JAG FÅTT BILD MED DÄR.                                          

Av Andreas - 27 september 2016 23:22

PÅ TORSDAG BLIR DET BESÖK PÅ LÖFBERGS ARENA FÖR MIG NÄR

JAG ÅKER OCH SER FBK MÖTA MALMÖ I SHL. DET BLIR FBKS

TREDJE MATCH OCH MALMÖS FJÄRDE I DEN VÄLDIGT HÄLTANDE

SHL TABELLEN.    

Av Andreas - 27 september 2016 23:06

KAN INTE BESKRIVA VAD BESVIKEN JAG ÄR PÅ EN VISS PERSON

NÄR JAG FICK ETT TRÅKIGT BESKED AV DETTA I DAG. SÅG SÅ

MYCKET FRAM EMOT ATT ÅKA PÅ EN SAK OM EN MÅNAD, MEN 

NU BLIR DET INGENTING MED DET.  

Av Andreas - 27 september 2016 22:50

Vaknade upp hos Linn och Sami på fredagssmorgonen. Då

hade jag fått för mig att jag vill gå upp till Götaplatsen,

innan jag skulle ta tåget hem till Arvika. Så jag gick

från Linn och Sami till Götaplatsen. Gick förbi Ullevi

på vägen och tänkte nu kan det inte var så långt kvar och

det var det inte heller. När jag kom till Heden så

var detbara att gå rätt upp så var jag på Götaplatsen.

Satte mig en stund vid en bänk på Götaplatsen och

vilade mig, innan jag gick ner på Avenyn. Hann gå

en liten stund i Trädsgårdsföreningen innan det var dags

att åka hem med tåget.                  

Av Andreas - 27 september 2016 22:46

Funderar på om jag skulle ta och beställa böcker framöver, men

det beror på om det finns flera som vill köpa min bok och

så. Se om det finns några fler köpare där ute.  

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards