GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 15 september 2017

Av Andreas - 15 september 2017 23:16

Köpt mig en god yoghurt när jag var på Lidl i går.

Jag köpte en yoghurt som smakade päron och

äpple och den var väldigt god tycker jag. Den

kan jag rekomendera att prova.


 

Av Andreas - 15 september 2017 23:07

Bor väldigt nära skogen så jag brukar gå i skogen

då och då. I kväll gick jag i skogen med en

kompis en stund, det var skönt komma ut

i skogen tyckte jag.


 

Av Andreas - 15 september 2017 22:27

Har råkat missat några avsnitt av Macahan när jag har

sett på serien. Jag har missat avsnitten som

är 17 och 18. De   heter Enemy och Innocent.

Av Andreas - 15 september 2017 22:16

I mörker att få en sak att fungera som tyvärr bara

känns som en stor belastning för mig än så

länge. Pga av att det inte fungerat och så.


 

Av Andreas - 15 september 2017 21:52

Var på Rajjens i förrgår alltså i onsdags när Falken hade

bowlingträning. Jag spelade inte utan tittade på.

Nästa gång är jag kanske med och spelar.


 

Har

Av Andreas - 15 september 2017 21:29

Gjort mycket saker det på ett år som tex

gått Äggpromanaden,

varit på Kosläpp, bowlat, sett filmen The Race, spelat

minigolf, gått i skogen, spelat på Lången, besökt

Karlstad Airdome, gått på Smögenbryggan, 

varit på Knytkalas i Koppsäng, besökt Eda

Hembygsgård, fått bild med idrottstjejer,

sett Tv-laget på Solviksvallen, köpt ny

cykel, Sett Sverige-Slovakien på Gamla Ullevi,

paddlat kanot, gått i Slottskogen, gått på

länsdans, sett Hundraettåringen på bio,

cyklat runt sjön racken, besökt Gammelvala

och Cafe Liljenäs i Värmskog.



 


Av Andreas - 15 september 2017 21:19

Har hittils under 2017 fått med åtta 90-talister på bild och

dett är dom här.


Freja Olofsson fotbollsspelare i KIF Örebro

Jenny Hjolhman fotbollsspelare i KIF Örebro

Olivia Holm fotbollspelare i Mallbackens IF

ELin Nyman fotbollsspelare i Mallbackens IF

Hilda Carlen fotbollsspelare i Piteå IF

Karolin Olsson oreinterare

Tove Alexandersson orienterare



 


Av Andreas - 15 september 2017 20:56

En aning trögt med bloggande för tillfället hoppas det

på bättring med det vad tiden lider. Är lite svårt veta

vad man ska skriva om ibland.


 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards