GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 3 juni 2018

Är

Av Andreas - 3 juni 2018 22:47

Bara två veckor kvar nu till jag åker på Morodalsfestivalen

i Sand som ligger nordvest om Kongsvinger.  På

Morodalsfestivalen kan man åka grattis ragarbil och båt.

Har inte

varit på Morodalsfestivalen sedan 2015. Minns att jag

åkte båt den gången.


 



Av Andreas - 3 juni 2018 21:26

Har tänkt ut veckans tre kanoner och här kommer den.


1. Lången

Blev lite vinster på spelet Lången för mig.


2. Glenn Hysen

Vann Farmen VIP.


3. Dollarstore

Shoppat loss på Dollarstore en dag.


 

Av Andreas - 3 juni 2018 19:04

Såg för nån vecka sedan filmen Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö.

Fjortonårige Erik tillbringar sommarlovet tillsamans med skolkamaren

Edmund vid sommarstället Genesaret. Henry, Eriks bror ska skriva en

roman och "se efter " pojkarna. Där finns också vackra Kim Novak

som egentligen heter Ewa och är lärarinna på pojkarnas skola.

Medan sommaren fortskrider och verkar bli en höjdarsommar

närmar sig ofrånkomligt det fruktansvärda.


 

Av Andreas - 3 juni 2018 18:20

Har blivit dags att skriva en liten samanfattning om vad jag gjort

denna vecka alltså vecka 21 och här kommer det.


Shoppat på Dollarstore

Haft ledsagning

Tvättat

Städat

Sett finalen på Farmen VIP

Bloggat

Träffat kompisar

Vunnit 216 kr på Lången

Besökt Miljömyran två gånger

Hälsat på en kompis

Köpt ny keps


 

Av Andreas - 3 juni 2018 17:42

Finner inte svar jag fick ifrån Fridolina Rolfö som jag

fick för tre år sedan. Måste ha lagt det någonstans,

tror inte att jag har slängt svaret i alla fall.

 

Av Andreas - 3 juni 2018 16:41

Tillbaka på vad roliga saker jag var med 2016 tex så var

jag i Sunne på cupmatch Mallbacken-Linköping, var på

bio tre gånger, var på kosläpp på Bergs klätt, 

umgicks mer med än en person än jag gör i dag,

fikade på Björknäs, åkte båt på Ränken, var på midsommardans i

Gunnarskog, träffade Nathalie Björn,

spelade minigolf, besteg

fjälltopp i Stryn.



 





Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards