GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 4 september 2022

Har

Av Andreas - 4 september 2022 21:26

Blivit mycket tid framför datorn idag,

har ingen tjej, familj eller så, då

kan det bli en del tid framför

datorn ibland, när man är

mycket ensam.


 

Av Andreas - 4 september 2022 19:51

Hej, Jag heter Andreas Olsson


Tycker det är så roligt att

komma och se när Karlstad IBF

damlag har hemmamatch i SSL

dam. Tyvärr kan det inte bli så

ofta som jag önskar, pga jag

inte har bil eller körkort,

åker inga kommunala färdemedel

pga social fobi. Har många fina

minnen i samband när jag har

besökt Colorama Arena  som tex 

när jag var där med Gåke och Cia

förra hösten när damlaget hade match

mot Warberg i SSL. MInns att Danne Andersson

kom fram och pratade med mig och sa jag

heter Danne och hört du vill ha bild med

Warbergs Sandra Hawerman, Danne sa det 

ordnar vi. Efter matchen fick jag bild med

Sandra. I januari 2022 kom Anders Bo Gunnar

Andersson och hämtade mig i Arvika så jag 

kunde gå på när KIBF spelade hemmamatch 

mot Malmö. Jättetacksam att Anders kunde

skjutsa så jag kunde se matchen. Ett annat

minne som jag har är  när jag var på innebandy

med Gåke och Cia i januari var när KIBF spelade

mot Rönnby. Vi träffade Jukka matrialförvaltare i

KIBF, han sa roligt se dig innan matchen.

Den 9/2 så åkte jag och Gåke när KIBF hade

hemmamatch mot Lund. En match KIBF vann

med 5-2. Efter matchen hade Linnea ordnat så

jag fick träffa och ta bild med Amanda Gottebo

Sara Dahlström och Lisa Rengärde. Kommer

sakna Lisas kämpande på plan. Ser mycket

fram emot årets säsong och hemmapremiär den

24/9 mot Endre. Siktar på vara på plats i

Colorama Arena då. Tack för att ni finns 

och berikar mitt liv. /Andreas Olsson 4 sep 2022

Av Andreas - 4 september 2022 00:41

Köpte ett grattiskort till L

en dag på Coop, L fyllde

nämligen år den 9/8, så

ville köpa ett kort till L

så det gjorde jag.


 

Av Andreas - 4 september 2022 00:40

Försöker få andra att må bra


 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards