GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

ANDREAS LISTAR SEPT 2013

Av Andreas - 11 september 2013 15:53

1. KOSOVARE ASLLANI

FICK JAG AUTOGRAF AV PLUS ATT HON TOG BILD PÅ MIG OCH

HENNE EFTER FINLAND-SVERIGE I DAM-EM I SOMRAS.  VANN

ASSISTLIGAN MED EM MED FYRA ASSIST.


2. ERICA

FRÖKEN BALKE STEKTE GODA HAMBURGARE PÅ DANSEN I HILLRINGSBERG.

ÄR LEDARE MED MARIA PÅ DAGLEDIGA PÅ TISDAGAR OCH DET
KÄNNS TRYGGT.



3. AMANDA

HAR JAG INTE SETT PÅ LÄNGE. HOPPAS DET ÄR BRA MED HENNE. EN TUR TILL
STOCKHOLM MED EMILIA VAR BRA FÖR AMANDA HON BEHÖVDE KOMMA UT

LITE.


4. MAGGAN

VAR DET TREVLIGT ATT DANSA MED I HILLRINGSBERG I SOMRAS. DET ÄR
ROLIGT NÄR LINA KOMMER MEN ROLIGARE NÄR MAGGAN KOMMER PÅ

RAJJENS NÄR DET ÄR BOWLINGDAGS.


5.LOTTA SCHELIN

VANN SKYTTELIGAN I DAM-EM. 29-åRINGEN GJORDE FEM MÅL I EM.

BILDRAR ETT VAST ANFALLSPAR MED ASLLANI I LANDSLAGET.


6. MARIA ERIKSSON

FRÖKEN ERIKSSON ÄR EN KLIPPA I KÖKET. FLYTTEN TILL
DALEN BLEV ETT LYFT I VARDAGEN.


7. LOUISE

ÄR VÄLDIGT BRA PERSON. LOUISE BÄSTA EGENSKAPER ÄR

MAMIGHET, LUGN, OCH LÄTTSAM. AMANDA ÄR LITE

BÄTTRE NÄR DET KOMMER TILL SKIDÅKNING.


8. JESSICA

VAR KUL ATT BERÄTTA FÖR JESS FÖR NÅGRA VECKOR
SEDAN ATT JAG TRÄFFADE KOSOVARE ASLLANI PÅ
DAM-EM. JESS FÖRSTOD DET VAR STORT FÖR MIG.


9. HEIDI

HADE HON SJÄLV VARIT LEDSAGARE NÅGON GÅNG DÅ
HADE HEIDI HAFT MER FÖRSTÅELSE OCH KUNSKAP ÄN

HON HAR I DAG. LURAT HEIDI ÅTSKILLIGA GÅNGER PÅ 2,5 ÅR.


10. SANDRA

AVGJORDE MATCHEN MOT HERTZÖGA I DIV 3 PÅ EN HÖRNA.

SANDRAS TREDJE MÅL FÖR SÄÄSONGEN. SNART VÄNTAR MINDRE

BOLL NÄR INNEBANDYN DRAR I GÅNG I HÖST.  

 
 
Ingen bild

Gunsan

11 september 2013 18:47

Inte mycket som hade med september att göra där, men det var kanske inte heller meningen ;) Kul att både Jess + Heidi är med på 10-i-topp trots allt! Nu ska jag jobba, tack hej!

Andreas

11 september 2013 20:25

DET VAR LISTA FÖR DENNA MÅNADEN SOM JUST HETER
OCH ÄR SEPTEMBER.

 
Ingen bild

Miranda-94

12 september 2013 10:45

Vad ska man göra för att komma med på din lista? Please, ta med mig nästa gång:):):)

Andreas

12 september 2013 14:25

Var kvinnlig så kommer du med.

 
Ingen bild

Miranda-94

12 september 2013 15:18

Då är jag kvalificerad:) Ser fram mot nästa lista;)

Andreas

12 september 2013 19:33

Bevisa att du är kvinnlig.

 
Ingen bild

Miranda-94

13 september 2013 08:25

Hmm... Jag tänker inte skicka nakenbilder om du tror det:)
Men jag kan berätta lite om mig själv:) Jag är 19 år och läser till filatelist i Nästebacka, men är ursprungligen ifrån Kristinehamn. Jag har spelat fotboll i fem år, men är för tillfället knäskadad och har inte spelat på ett halvår:( Jag har ingen pojkvän, men ser bra ut enligt kompisarna:) Läser tre-fyra bloggar, hittade din av en slump, men har ingen egen blogg...
Kram/Miranda

Andreas

13 september 2013 18:20

Okej Men heter du verkligen Miranda? Ser på
detta IP-nummer att det ibland står Miranda
ibland andra namn. Vilket fotbollslag spelar du i? Tråkigt höra att du är skadad.

 
Ingen bild

Miranda-94

16 september 2013 09:35

Har varit borta över helgen, ursäkta sent svar:(
Jo, det är baksidan med att bo i studentlägenhet, vi är 6 personer som delar på en dator:) Kollade med Racke, som tydligen skrivit, bry dig inte om honom, han bara fjantar sig. Det finns dessutom två tjejer som heter Inger, så vi kallar dem Sol-Inger och Mån-Inger, därför att en av dem föddes mitt på dagen, och en mitt i natten:)
En kille som heter Yang Lee från Korea bor också här, plus en tjej som heter Selina, men hon kan knappt använda dator, så henne lär du inte höra av:)
Fotbollslaget jag spelade i heter Haggärdets BK, det är bara korpfotboll, så inte så allvarligt.
/Miranda

Andreas

16 september 2013 14:13

Okej. Såg du att du var med när jag summerade
vad jag gjort förra veckan?Du kommer med på
nästa lista Miranda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - Söndag 28 april 19:25


Varit med i radio x2 Tur till Smögen med familjen Gått på Hamnfesten Gjort bok Besök med D på Kils grillhus Kastat hästsko hos vänner Besökt Lurö Selfie med Linus Johansson     ...

Av Andreas - Söndag 28 april 19:10


Bara jag vet vad jag mår bra av    

Av Andreas - Lördag 27 april 19:30


Tog mig en tur i Styckåsskogen tidigare idag, härligt gå i skogen såhär på vårkanten.     ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:19


Så säger jag ett stort grattis till Leksandstjejen Moa Gustafsson på 25-årsdagen, hoppas du får en fin födelsedag, bild på mig och Moa efter  Karlstad IBF-Falun 4/11 2023.       ...

Av Andreas - Lördag 27 april 14:17


Saker löser sig alltid för mig    

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards