GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 26 november 2016

Av Andreas - 26 november 2016 04:36

Får nog bli ett besök på stadens biblotek för

mig i em innan jag åker bort. Brukar

besöka bibloteket 2-3 gånger per

vecka och läsa lite tidningar. Gillar

att vara pålåst nämligen.  

Av Andreas - 26 november 2016 04:26

Om ni i kväll inte har nåt på agenda gör då ett besöka på

Arvika sporhall och se Falken mot ett mixlag från Brunskog/

Kronan i en uppvisningsmatch i Brunske Night Open. Cirka

20.30 börjar matchen mellan Falken- Brunskog/B       ortan så

missa inte det nu i kväll.

Är

Av Andreas - 26 november 2016 01:13

Så många saker jag vill göra nästa år här kommer de sakerna. Gå

på ArvikaMarten, åka på hockeyresor, besöka Arvika Hamnfest,

Tvällen, se en dammatch i innebandy i Karlstad i Colorama Arena,

åka till Tvällen, gå på Karlstad GP, åka och se Mallbacken,

göra bok om 2017 års upplevelser, tur till Gammelvala,

 gå på julmarknad, åka

och se kosläpp, köpa mig ny cykel, gå i Slottskogen, se

damlandslaget på Gamla Ullevi.


     

Av Andreas - 26 november 2016 01:10

Ta och beställa fler böcker då min nya bok går

smör. Har denna veckan redan

sålt åtta st ex av min

bok, sedan ska brosan få ett ex av min i julklapp

så jag har nu bara en bok kvar.


 



Av Andreas - 26 november 2016 01:02

I tisdags efter matchen Färjestad-Skellefteå så

var Färjestads Emma Lindgren med i Fancorner.

Emma svarade på frågor om matchen och

pratade om damlagets match mot Leksand

som spelades i går i Löfbergs Arena. Efter

att Emma hade varit med och pratat

så träffade jag henne och tog bild med

Emma. Önskade henne lycka till mot Leksand.


   



Av Andreas - 26 november 2016 00:58

Funderar på om jag skulle se filmen en man som

heter Ove snart. Inte sett den filmen sedan

juldagen i fjol då jag såg den med familjen 

på bio.


 

Av Andreas - 26 november 2016 00:48

I dag blir det och åka på hockey till Karlstad

med Wikmans buss för att se Färjestad möta

Växjö I SHL. Här bilder från senaste mötet

mellan FBK och Växjö i SHL, en match som

Färjestad vann med 4-1 i Löfbergs Arena.


     

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards