GALLBERGET.BLOGGPLATSEN.SE

Alla inlägg den 18 februari 2019

Har

Av Andreas - 18 februari 2019 23:15

Fått gjort mycket saker i dag som tex städat, diskat,

tvättat, kollat mailen, sett på Hysens, besökt Ica

och så har jag läst tidningar på biblioteket.


 

Av Andreas - 18 februari 2019 23:01

Ge upp hoppet om en person som jag försökt väldigt

mycket att få ut på roligheter. Men nu börjar det

kännas lönlöst att fortsätta att få den person

på aktiviter och så.


 


Av Andreas - 18 februari 2019 22:11

Verkligen stå på mig i morgon och säga när jag

träffar M att jag behöver

veta vad jag får göra för saker när jag har

ledsagning.


 

Är

Av Andreas - 18 februari 2019 20:44

Glad att jag har lyckas att få bild med så många olika

personer som tex Pia Sundhage, Glenn Hysen, Pauline

Hammarlund, Fridolina Rolfö. Pernille Harder,  Tove

Alexandersson, Johanna Dotter Larsson, Nilla Fischer,

Nathalie Björn, LIsa Dahlqvist, Stina Blackstenius

Özz Nujen, Anna Wijk och Kosovare Asllani.


 

Av Andreas - 18 februari 2019 20:36

Till sommaren för då kan man åka till Björknäs och

fika, gå i skogen, gå på fotboll, gå på loppis, plocka

bär, bada, åka båt, gå på allsångskryssning på Olssons brygga,

spela mnigolf, se på crusing och besöka Arvika Hamnfest.


 

Av Andreas - 18 februari 2019 19:30

Tänkte en dag i helgen på vad mycket saker som jag

har gjort sedan år 2015. Tänker på saker som sett

damallsvensk fotboll i Mallbacken, haft husdjur,

cyklat runt Racken, gått i Slottsskogen, fått

in tilling på Lången, sett KIL på Gjemselund

några gånger, haft lite olika ledsagare, fått

bild med tex Fridolina Rolfö, Pia Sundhage,

Stina Blackstenius, Glenn Hysen, Anton Hysen,

Özz Nujen, Kosovare Asllani Zoran Ismail, Jacob De la Rose och

Tove Alexandersson,  köpt ny cykel, fikat på Cafe Björknäs,

åkt Paddan, gått vandringsleder, grillat, spelat minigolf,

sett match i SSL, varit på 85-års kalas på Kongsvinger festning,

åkt på länsdans i Säffle, gått vilse i Sunne,

fått Fridolina Rolfös autograf, gått på kosläpp, gjort 5-6 böcker,

sett Takida på Olssons brygga och paddlat kanot i Gunnarskog.


 

Av Andreas - 18 februari 2019 14:32

I kväll så missar jag inte programmet Hysens på

Kanal 5. Hysens börjar klockan 21.00 

ikväll.


 


Av Andreas - 18 februari 2019 14:19

Nya vecka och nya möjligheter


 

Presentation

Välkommen till min blogg

Fråga mig

82 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards